Σχολικός εκφοβισμός: Η αποτελεσματικότητα της προσέγγισης “no blame”(αποφυγής κατηγορίας)

Σύνταξη Δάφνη Σκαλιώνη

ERTNEWS 21/1/24

(Cottonbro studio, Pexels)

Η “No-Blame Approach”, όπως είναι γνωστή αυτή η μέθοδος «αποφυγής
κατηγορίας», αναπτύχθηκε στις αρχές της δεκαετίας του 1990 στο Ηνωμένο Βασίλειο από την ψυχολόγο Barbara Maines και τον εκπαιδευτικό George Robinson. Ακόμη και σε σοβαρές περιπτώσεις εκφοβισμού, η προσέγγιση αυτή ενθαρρύνει τους εκπαιδευτικούς και τους ψυχολόγους να μην κατηγορούν και να μην τιμωρούν τους δράστες.

Διαβάστε το άρθρο:

https://www.ertnews.gr/eidiseis/mono-sto-ertgr/sxolikos-ekfovismos-i-proseggisi-tis-apofygis-katigorias-no-blame/