Η “Οδύσσεια” του Ομήρου από τον Μικρό Βορρά

Μάθηση, γνώση, ψυχαγωγία, θέαμα, μουσική, λόγος, χορός, εικαστική-θεατρική παιδεία: όλα αυτά και ακόμα περισσότερα χώρεσαν στην καταπληκτική παράσταση του Μικρού Βορρά που παρακολούθησαν οι μαθητές/τριες της Α΄ γυμνασίου του σχολείου μας. Αλλά κυρίως πολλή διασκέδαση, γέλιο αλλά και συγκίνηση και προβληματισμοί.

Ευχαριστούμε τον Μικρό Βορρά αλλά και τους μαθητές μας που ήταν άψογοι θεατές και πραγματικά απόλαυσαν την εκπαιδευτική μας δράση. Άντε και του χρόνου!

Η “Ελένη” του Ευριπίδη από τον Μικρό Βορρά

Η Εταιρεία Θεάτρου “Μικρός Βορράς” παρουσίασε την Τρίτη 24 Μαΐου στο χώρο του σχολείου μας και στους μαθητές της Γ’ τάξης  τη θεατρική παράσταση ” Ευριπίδη Ελένη” Η ομάδα που αποτελείται από νέους ταλαντούχους ηθοποιούς,  στήνει μια σύγχρονη και ευέλικτη παράσταση που με ελάχιστα σκηνικά μέσα, ζωντανή μουσική , χιούμορ και αστείρευτη ενέργεια μιλάει άμεσα στους εφήβους και τους βοηθάει να προσεγγίσουν με άλλη ματιά τη σχολική τους ύλη.

Ευριπίδη Ελένη

ΑΓΓΕΛΟΣ: Αυτή δεν είναι η αιτία των βασάνων μας στην Τροία;
ΜΕΝΕΛΑΟΣ: Δεν είν’ αυτή. Μας είχαν παραπλανημένους οι θεοί. Στα χέρια είχαμε ολέθρια εικόνα από νεφέλη.

Ο Ευριπίδης, τραγικά επίκαιρος,  αναδεικνύει με τα παραπάνω λόγια τον παραλογισμό και τη ματαιότητα του πολέμου.

Ετήσια Έκθεση Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου του 7ου Γ/σίου Θεσ/νίκης (2021 – 2022)

Ετήσια-Έκθεση-Εσωτερικής-Αξιολόγησης-του-Εκπαιδευτικού-Έργου-της-Σχολικής-Μονάδας_21-22

‘Ενας χάρτης, ένα νόμισμα, μια ιστορία για την ελευθερία

Την Πέμπτη, 12 Μαΐου 2022, μαθήτριες και μαθητές του Α2 τμήματος του σχολείου μας, επισκέφτηκαν το Αρχαιολιογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης και συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα : “Ένας χάρτης, ένα νόμισμα, μια ιστορία για την ελευθερία”. Μέσω αυτού του προγράμματος, με την καθοδήγηση της αρχαιολόγου κας Μπεχτσή, δόθηκε η ευκαιρία στις μαθήτριες και στους μαθητές μας να γνωρίσουν τη Χάρτα της Ελλάδος του Ρήγα Βελεστινλή και να κατανοήσουν την εποπτική αποτελεσματικότητα που έχει ο χάρτης ως συνοπτικός και άμεσος φορέας πληροφοριών και ιδεών.

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, Η Χάρτα μετατράπηκε σε ένα επιτραπέζιο παιχνίδι, στο οποίο τα παιδιά ακολούθησαν διαδρομές, διάβασαν τον χάρτη, παρατήρησαν τα σύμβολα, έπαιξαν με τα νομίσματα. Η περιήγηση στον χάρτη τους προσέφερε ένα νοητό ταξίδι σε τόπους, σε μύθους και στους ανθρώπους που ενέπνευσαν μια Επανάσταση.

Οι μαθήτριες και οι μαθητές του Α2 και οι συνοδοί τους, η κα Α. Κοσσυβάκη και η κα Ν. Σερενίδου, έχοντας ολοκληρώσει το εκπαιδευτικό πρόγραμμα.

Στην αρχαία Θεσσαλονίκη, τον καιρό της πανδημίας

Οι μαθήτριες και οι μαθητές του Α1 τμήματος του σχολείου μας την Τετάρτη, 12 Μαΐου 2022, επισκέφτηκαν το Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης και παρακολούθησαν το το εκπαιδευτικό πρόγραμμα : Στην αρχαία Θεσσαλονίκη, τον καιρό της πανδημίας.

Οι μαθήτριες και οι μαθητές του Α1 και οι συνοδοί τους, κα Α. Κοσσυβάκη και κα Τ. Γκουρομίχου, έχοντας ολοκληρώσει το εκπαιδευτικό πρόγραμμα

Αντλώντας έμπνευση από τη σημερινή επιδημία, το πρόγραμμα μετέφερε τα παιδιά στο 165 μ. Χ., όταν έφτασε στη Θεσσαλονίκη η διαβόητη “Επιδημία των Αντωνίνων”. Οι μαθητές και οι μαθήτριες, με την καθοδήγηση του αρχαιολόγου κου Τσούγγαρη, πήραν μέρος σε ένα διασκεδαστικό παιχνίδι ρόλων και ανακάλυψης, με τη βοήθεια καρτών και φωτογραφιών ορισμένων εκθεμάτων του Μουσείου. Με τον τρόπο αυτό τους δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσουν πτυχές της καθημερινής ζωής στην αρχαία Θεσσαλονίκη, να προβληματιστούν πάνω στην άσκηση της ατομικής ευθύνης και του ορθολογισμού για την αντιμετώπιση επιδημιών και κρίσεων κάθε είδους.

Βιωματική δράση

Στο πλαίσιο της προσπάθειας που γίνεται στο σχολείο μας για την ενδυνάμωση των σχέσεων μεταξύ των μαθητών, πραγματοποιήθηκε στις 5 και 6 Μαΐου 2022 ενημέρωση των μαθητών της Β’ τάξης και βιωματική δράση ανά τμήμα, με θέμα την αναγνώριση και διαχείριση των συναισθημάτων. Την εποπτεία είχε η ψυχολόγος κα. Μαρία Μούτα. Σκοπός της δράσης ήταν η ψυχική ενδυνάμωση και ενίσχυση των μαθητών. Μέσα από παιχνίδι και βιωματικές ασκήσεις, τα παιδιά είχαν την δυνατότητα να συνεργαστούν μεταξύ τους, ενισχύοντας την αίσθηση του ανήκειν και αναπτύσσοντας δεσμούς, ενώ εξοικειώθηκαν με την μη λεκτική επικοινωνία και την έννοια της συναισθηματικής ρύθμισης. Έμαθαν το τι είναι τα συναισθήματα, ποια είναι η αξία τους και το ποιοι είναι οι προσαρμοστικοί τρόποι με τους οποίους τα άτομα μπορούν να ρυθμίσουν τα δυσάρεστα για αυτούς συναισθήματα.

Σύνθημα μας : ” Δώστε χώρο στα συναισθήματα, ακούστε τα και αγκαλιάστε τα! Το συναίσθημα, είναι το χρώμα της ζωής μας!”

Β_Συναισθήματα

Εθνικός Διαγωνισμός Γαλλοφωνίας 2022

Οι μαθήτριες και οι μαθητές του Β2 συμμετείχαν στον Εθνικό Διαγωνισμό Γαλλοφωνίας 2022, “Ένα παριζιάνικο ζωολόγιο” (Concours National de la Francophonie 2022, “Un bestiaire parisien”. Στα πλαίσια του διαγωνισμού δημιούργησαν το δικό τους παιχνίδι των 7 οικογενειών: παρουσίασαν 7 οικογένειες ζώων και τους δόθηκε η ευκαιρία να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους όχι μόνο σε γλωσσικό επίπεδο αλλά και να έρθουν σε επαφή με μορφές της γαλλικής κουλτούρας και του γαλλικού πολιτισμού.

bestiaire_parisien